Bulgaristan
Ömrümün en verimli on yılını çaldılar
En değerli şahsiyetlerimizi kaybetmeye devam ediyoruz...
*Buna da şükür, bir kafe içtik sizinle; ama beni bir senedir gene arayan soran olmadı dedi ve böylece sustu kaldı.. * Bu yıl, Cebel'deki anma töreninde, kahramanlarımıza hak ettikleri değer verilecektir diye düşünüyordum ve kendilerini kürsünün en ön saflarında görmeyi çok arzuluyordum. *Gene boyunları büküktü, gene onları kimse tanımamıştı...