Yazarın biz Bulgaristanlı Türklerle ilgili yazdığı ibretlik ve derslik yazılardan biri. Hepsi kendince ayrı anlamlı. Fakat Millet ve Devlet olarak 32 yıldır gittiğimiz ve vardığımız nokta belli. Bu nasıl bir gaflet ve delaletidir anlamak ve kabul etmek mümkün değil. Bu arada Sn. Mümin Topçu'ya bizimle ilgili yürütmüş olduğu ilkeli ve amansız mücadelesinden dolayı kendisini kutluyor ve başarılarının devamını diliyorum. AGA zor yollar yalnız veya çok az insanla yürünür...
Harika bir yazı!