Artık yeter!Bu millet çaresiz ve sahipsiz değildir.
Cemal OSMAN
Tam 36 yıldır, insanımızın alın terini sömüren,
hak ve özgürlükler adı altında milletimizin iradesini
istismar eden bir yapı.
Belediyeler üzerinden, makamlar üzerinden,
koltuklar üzerinden, bu halkın sırtına yük olmuştur.
Bunlar halka hizmet etmek için değil,
kendi çevrelerini zengin etmek için siyaset yaptılar.
Milletimizin ekmeğini küçülttüler,
kendi sofralarını büyüttüler.
Milletimizin alın teriyle kazandıklarını,
kendi çıkar şebekelerine peşkeş çektiler.
Fakirin hakkını, yetimin lokmasını,
emekçinin alın terini hoyratça harcadılar.
36 yıldır, bu milletin kanını emen,
milletimizin sırtından servet devşiren,
belediyeleri rant kapısına çeviren,
bu kirli düzen artık sona ermelidir.
Buradan açıkça sesleniyorum:
Yolsuzluğa bulaşmış her bir belediye başkanı,
her bir parti yöneticisi, her bir bürokrat,
her bir milletvekili devletin adalet mekanizması
önünde tek tek hesap vermelidir.
Değirmenin suyu nereden geliyor?
Rolex saatler ve Mercedes arabalar tek maaşla mı alınıyor?
Hiç kimse dokunulmaz değildir!
Devlet, millet adına harekete geçmeli,
bu karanlık ilişkiler ağı sonuna kadar soruşturulmalıdır.
Kim milletin hakkına el uzattıysa,
kim kamu malını kendi şahsi menfaatine kullandıysa,
kim bu millete ihanet ettiyse
hukuk önünde bunun hesabını vermelidir.
Bizim davamız intikam davası değildir.
Bizim davamız adalet davasıdır.
Bu milletin bir kuruşuna göz dikenin karşısında
devletin demir yumruğunu görmek istiyoruz.
Artık yeter!
Milletimizin sırtından zenginleşenlerin saltanatı
bitecek, milletin hakkı millete teslim edilecektir.
Bu millet çaresiz ve sahipsiz değildir.
Ve adalet er ya da geç tecelli edecektir.